Maksumuistutus

Oletko saanut meiltä maksumuistutuksen? Asiakaspalvelumme auttaa mielellään laskutukseen liittyvissä asioissa. Käythän kuitenkin läpi alla olevat kohdat, ennen kuin otat meihin yhteyttä.
 
Olet maksanut laskun äskettäin?
Maksun rekisteröityminen kestää normaalisti 1-5 arkipäivää. Saat vahvistuksen sähköpostitse, kun olemme rekisteröineet maksusi onnistuneesti.
 
Laitoitko oikean tilausnumeron viestikenttään ja jätit viitenumerokentän tyhjäksi? 
Muista aina tarkistaa, että syötät tilausnumeron oikein viestikenttään ja jätät viitenumerokentän tyhjäksi. Jos olet jättänyt viestikentän tyhjäksi tai syöttänyt tilausnumeron väärin, pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme,  jotta voimme kohdistaa maksun oikein. 
 
Maksoitko useita tilauksia samalla laskulla?
Jos olet maksanut useita tilauksia yhdellä laskulla, on mahdollista, että maksusi ei ole kohdistunut oikein kaikille tilauksillesi. Tässä tapauksessa pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. 
 
Oletko tehnyt palautuksen? 
Palautuksen rekisteröityminen järjestelmäämme kestää normaalitapauksessa noin 2 viikkoa rahdin ja palautuksen käsittelemiseen tarvittavan ajan mukaan lukien. Käyttäjätililtäsi näet mikäli palautuksesi on jo rekisteröity varastollamme. 
 
Unohditko maksaa laskun?
Jos olet unohtanut maksaa laskusi, pyydämme sinua tekemään maksusuorituksen mahdollisimman pian seuraavilla tiedoilla:
 
Maksun saaja: Zalando SE
Tilinumero: IBAN: FI65 1660 3001 0386 22
BIC: NDEAFIHH
Pankki: Nordea Bank Finland Plc
Viesti: (14-numeroinen tilausnumerosi)
 
Muista tilisiirtoa tehdessäsi syöttää tilausnumero maksun viestikenttään. Jätä viitenumerokenttä tyhjäksi. Jos maksat useita tilauksia, pyydämme maksamaan kaikki tilaukset erikseen omilla tilausnumeroillaan, jotta maksut kohdistuvat oikein.

Can’t find what you are looking for?