Osoitetiedot asiakastilillä

Asiakastilisi kohdassa "Osoitetiedot" voit tallentaa laskutus- ja toimitusosoitteesi tulevia tilauksia varten. Laskutusosoitteita voi olla kerrallaan vain yksi, mutta voit halutessasi tallentaa asiakastilillesi useampia toimitusosoitteita.

Otathan huomioon, että osoitteenmuutokset tulee tehdä aina ennen tilausta. Osoitetietojen muuttaminen tilaukseen ei ole mahdollista tilauksen vahvistamisen jälkeen.

Uuden laskutus- tai toimitusosoitteen lisääminen

  • Klikkaa osoitekirjanäkymän oikeasta yläreunasta painiketta Lisää uusi osoite.
  • Täytä tähdellä merkityt kohdat totuudenmukaisesti.
  • Rastita ruutu, jos haluat merkitä uuden osoitteen ensisijaiseksi laskutus- tai toimitusosoitteeksesi.

Laskutusosoitteesta poikkeavan toimitusosoitteen valinta

Voit valita jo tallentamasi toimitusosoitteen ensisijaiseksi osoitteeksi klikkaamalla otsikon "Muut osoitteet" alta "Muokkaa osoitetta" ja rastittamalla valintasi mukaan "Käytä ensisijaisena toimitusosoitteenani". Eri toimitusosoitteen valitseminen ei kuitenkaan ole mahdollista, jos valitset maksutavaksi laskun. Suosittelemme, että kirjaudut ulos ja takaisin sisään asiakastilillesi tehtyäsi muutoksen, jotta uusi osoite päivittyy varmasti seuraavalle tilauskellesi.

Osoitteen poistaminen

Kohdan "Muut osoitteet" alta linkistä "Poista osoite" voit poistaa osoitteita. Jos osoite, jonka haluat poistaa, on merkitty ensisijaiseksi toimitusosoitteeksesi, sinun täytyy lisätä uusi toimitusosoite ennen vanhan osoitteen poistamista. Katso ohjeet uuden ensisijaisen toimitusosoitteen tallentamiseen kohdasta "Uuden laskutus- tai toimitusosoitteen lisääminen" yllä. Tämän jälkeen edellinen toimitusosoite siirtyy osioon "Muut osoitteet".